آموزش اتوماسیون صنعتی دلتا

دوره‌های آموزش اتوماسیون صنعتی دلتا با هدف ملموس‌تر شدن آموزش ها و آشنایی با ادوات صنعتی، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با کمک دموست های پیشرفته برگزار می‌گردد.

 

این دموست ها با دربرداشتن مجموعه ای از تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله سروو درایوهای دلتا سری A3 -A2 – B3 -B2، و همچنین HMI ها ، PLC ها، اینورترهای دلتا و سایر تجهیزات، امکان مناسبی را جهت آشنایی با انواع دستگاه ها و کاربردهای تخصصی در صنعت برای مهندسان گرامی فراهم می‌آورد.

 

در این دوره ها اپلیکیشن های تخصصی از جمله CROSS CUTTER، ROTARY CUTTER، FLYING SHEAR، MARK TO MARK، (اپلیکیشن مارک تو مارک، برش در حرکت، روتاری کاتر و …) مباحث ورودی خروجی های دیجیتال، ورودی خروجی های آنالوگ، شبکه مدباس، HSC، اصول اولیه پروگرم رجیستر یا مد PR و آموزش کار با PLC داخلی سروو ها، منطق های ترتیبی و ترکیبی،  همچنین مباحث مربوط به IOT و پروتکل MQTT یا همان اینترنت اشیا مورد بررسی کامل و اجرا می‌گردند.

دوره آموزشی سروو درایو A2 پیشرفته

سرفصل های دوره سروو درایو A2 دلتا


دوره آموزشی و تخصصی موشن کنترل

سرفصل های دوره موشن کنترل

 

در حال حاضر در راستای پرورش متخصصان و مهندسان مجرب در صنعت اتوماسیون کشور دوره های آموزش پیشرفته و مقدماتی با کمک تیم فنی و حرفه ای اتوماسیون دلتا و همکاری مهندس صفاری برگزار می‌شود.

تلفن تماس 09105245865

 

اینستاگرام یوزتکنو اگر علاقه مند به فیلم های آموزشی و بحث های فنی در زمینه اتوماسیون صنعتی هستید به ما در اینستاگرام یوزتکنو به آدرس USE.TECHNO بپیوندید.

🌼 لطفا سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *