برنامه ی دِمو HMI دلتا

اگر برای اولین بار HMI دلتا را راه اندازی کنید، یا HMI را به حالت کارخانه بازگردانی کنید برنامه ی Demo دلتا را بر روی HMI مشاهده خواهید کرد .
این برنامه به علت دارا بودن طراحی حرفه ایی و استفاده از Object های مختلف و تلفیقی برای بسیاری از افراد قابل توجه و حائز اهمیت است، اما قابل دانلود از روی HMI نمی باشد
اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی بودید که تمایل به دانلود این برنامه داشتید تنها کافی است روی لینک زیر کلیک کنید 😉

DOP100-DEMO

اینستاگرام یوزتکنو اگر علاقه مند به فیلم های آموزشی و بحث های فنی در زمینه اتوماسیون صنعتی هستید به ما در اینستاگرام یوزتکنو به آدرس USE.TECHNO بپیوندید.

🌼 لطفا سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی در مورد “برنامه ی دِمو HMI دلتا

  1. حیدری گفت:

    سلام.با تشکر از مطالب آموزشی مفیدتون
    میخواستم در مورد ماکرو نویسی به زبان LUA دو تا سوال بپرسم که قسمت دیدگاه رو پیدا نکردم و اینجا نوشتم.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.
    میخواستم بپرسم که آیا این امکان وجود داره که در حالت اتصال پرینتر به HMI بدون لمس صفحه HMI (کلید پرینت) صفحه پرینتر موجود در برنامه پرینت گرفته شود؟ یعنی صفحه پرینت موجود در برنامه بدون فشردن کلید پرینت و از طریق یک بیت plc عمل پرینت را انجام دهد؟
    و 2 اینکه در محیط LUA این امکان وجود دارد که یک خط با مختصات متغییر در صفحه اصلی رسم شود؟ این کار رو در محیط ماکرو پشت کلید انجام دادم که 4 آدرس رو توسط plc مقدار دهی کردم و بعد از فشردن یک کلید خط رسم می شود. در راهنمای موجود در سایت با اعداد ثابت توضیح داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *