آموزش شبکه CANOPEN در سروو داریوها و PLC های دلتا

پروتکل ارتباطی CANopen پرسرعت ترین شبکه ارتباطی و یک پروتکل ارتباطی سطح بالا است که در بین تجهیزات اتوماسیون صنعتی و سیستم های کنترل استفاده می شود. این پروتکل بر اساس استاندارد گذرگاه شبکه کنترل کننده (CAN) است و یک رابط ارتباطی استاندارد برای دستگاه‌های مختلف مانند سنسورها، محرک‌ها و کنترل‌کننده‌ها فراهم می‌کند. CANopen مجموعه‌ای از خدمات و پروتکل‌های ارتباطی را تعریف می‌کند که دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌ها، سیگنال‌های کنترل و اطلاعات تشخیصی را از طریق گذرگاه CAN مبادله کنند. همچنین توابع مدیریت شبکه مانند آدرس دهی گره، همگام سازی و مدیریت خطا را فراهم می کند و اصولا در شبکه کردن واحد کنترل یا همون PLC و درایوها و سروو ها استفاده میشود.

فیلم آموزش شبکه CANOPEN در سروو درایوها و پی ال سی های دلتا با توجه به تقاضای بسیار شما عزیزان آماده شد. لطفا ملاحظه بفرمایید و هر سوالی در زمینه شبکه CANOPEN دارید در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید.

CANopen Technical Guide

سوالات در اسرع وقت پاسخ داده میشود و ویدیوهای تکمیلی در صورت نیاز بارگزاری میشود.

ماژول مدل DVPCOPM-SL دلتا برای ارتباط با شبکه CANopen طراحی شده است و از سمت چپ به PLC های DVP12SE11R/T ، DVP12SA211T/R متصل میشود.

ماژول AS-FCOPM دلتا برای ارتباط با پروتکل CANopen در PLC های سری AS300 طراحی شده است.

پی ال سی های سری AS200 و AS100 و DVP32ES3 به صورت پیش فرض مجهز به پورت CAN (کن) می باشند و برای راه اندازی شبکه CANOPEN نیازی به اضافه کردن ماژول خاصی ندارند.

تمامی سروو درایو های A2 دلتا و سروو درایوهای A3 به صورت پیش فرض از شبکه کن اپن پشتیبانی میکنند.

برنامه کنترل سروو موتور ESTUN با استفاده از PLC دلتا تحت شبکه CANOpen